Veelgestelde Vragen (FAQ’s)
1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Onze totale levertijd bedraagt 6–11 werkdagen, inclusief 1–3 werkdagen verwerkingstijd en 5–8 werkdagen verzendtijd. Je ontvangt een track & trace zodra je bestelling is verzonden.
2. In welke landen leveren jullie?
Wij leveren momenteel in Nederland en België. En het goede nieuws? Verzending is helemaal gratis!
3. Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Bij Liorra kun je veilig betalen met:
- Visa
- American Express
- Mastercard
- iDeal
- Bancontact
- Sepa
Alle betalingen worden verwerkt via een SSL-beveiligde verbinding.
4. Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja! Je hebt tot 30 dagen na ontvangst de tijd om je bestelling te retourneren. Het artikel moet ongedragen zijn en in originele staat. Bekijk ons retourbeleid voor meer info.
5. Zijn retourzendingen gratis?
- Defect of verkeerd artikel ontvangen? Dan vergoeden wij de retourkosten.
- Van gedachten veranderd? Dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.
6. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geplaatst?
Na je bestelling ontvang je direct een bevestigingsmail met je ordergegevens. Heb je niets ontvangen? Check even je spamfolder of neem contact met ons op.
7. Hoe kan ik contact opnemen bij vragen?
Heb je vragen, opmerkingen of wil je gewoon hallo zeggen? Je bereikt ons via:
Bedrijfsnaam: Liorra
Adres: Cedelshof 2, 9298SB, Kollumerzwaag, Nederland
Telefoonnummer: +31 582 300 780
E-mailadres: klantenservice@liorra.nl
Openingstijden: Maandag t/m Vrijdag, 09:00 – 17:00 (GMT+01:00)