Contact

Heb je vragen of hulp nodig? We staan voor je klaar! Of je nu meer wilt weten over onze producten, hulp nodig hebt met een bestelling of gewoon een vraag hebt — ons team helpt je graag. Vul het contactformulier hieronder in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. We kijken ernaar uit om je te helpen!

Bedrijfsnaam: Liorra
Adres: Cedelshof 2, 9298SB, Kollumerzwaag, Nederland
Telefoonnummer: +31 582 300 780
E-mailadres: klantenservice@liorra.nl
Openingstijden: Maandag t/m Vrijdag, 09:00 – 17:00 (GMT+01:00)

Contactformulier

FAQ

Onze meestgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Onze totale levertijd bedraagt 6–11 werkdagen, inclusief 1–3 werkdagen verwerkingstijden 5–8 werkdagen verzendtijd. Je ontvangt een track & trace zodra je bestelling is verzonden.

Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?

Bij Liorra zorgen we voor een veilige en eenvoudige betaalervaring, zodat jij zorgeloos kunt winkelen. Of je nu iets koopt voor jezelf of een geschenk voor een ander, jouw gegevens zijn bij ons in goede handen.

Bij Liorra kun je veilig betalen via:

  • iDeal
  • Creditcard
  • SEPA

Heb je vragen over je betaling of de veiligheid van onze betaalomgeving? Neem dan gerust contact met ons op via ons contactformulier of e-mail.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, Liorra accepteert retourzendingen voor alle producten, mits het verzoek binnen 30 dagen is ingediend en het artikel aan de voorwaarden voldoet.

Om in aanmerking te komen voor retournering:

  • Het artikel moet ongebruikt zijn, in originele staat en originele verpakking
  • De orderbevestiging of pakbon moet worden meegestuurd

Retouren worden geaccepteerd voor:

  • Spijt van aankoop / verkeerd artikel besteld – Klant betaalt zelf de retourkosten
  • Defecte, beschadigde of verkeerd geleverde artikelen – Wij verstrekken een gratis retourlabel

Waar kan ik een kortingscode invoeren?

Om een kortingscode te gebruiken dien je in de winkelwagen te klikken op het veld "kortingscode" en jouw code in te voeren. De korting wordt automatisch toegepast.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling kosteloos annuleren vóór verzending. Neem binnen 24 uur na het plaatsen van je bestelling contact op via klantenservice@liorra.nl.